21 Oktober

Sitter här fast jag egentligen ska sova. Har sovit ca 5 timmar på tre dagar. 

Allis håller på och få tänder och samtidigt är hon förkyld och har feber. Dom senaste nätterna har inte varit roliga Allis har skrikit hysterisk hela nätterna och det har bara varit mamma som dugit. Jobbigast är det att jag måste upp klockan 4 på morgonen oavsätt hur lite jag sovit, för jag börjar jobba halv sex på morgonen.

Får se hur jag ska jobba imorgon eventuellt kan det kan det bli ett 16 timmars pass men vi får se.
Vet iaf att ag jobbar mellan halv sex och ett, imorgon får jag veta om jag måste jobba längre

Nej nu ska jag gå ut till hästarna och ge dom mat, sedan blir det att ha en date med kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0