17 Oktober

Idag har det varit fult upp.

Passade på att rida imorse... alla som tror att ardennrar är slöa och sega kan ju komma och rida min galning säger jag bara. Han är som ett nervigt fullblod, idag fick jag lära mig att han blir livrädd när mobilen ringer.
Han vart hyper stressad han trippade fram, så medans jag försökte stänga av ljudet på telefonen så stod han och hoppade på stället.

Efter det var det bara att springa in och byta om, sedan åkte jag och Allis till Emelie. Allis och Alva lekte och busade hela eftermiddagen. Vi gick även en promenad, Allis kämpade tappert upp för en brant backe vilket framkallade skratt hos både mig och Emelie och faktiskt Alva. Den ända som inte skrattade var Allis som låg på rygg som en sköldpadda.

Nu ligger en trött liten tjej och sover, det var inga problem att lägga henne ikväll.

Trodde N och jag skulle ha en myskväll men icke han åkte till Askersund och festade. Så nu sitter men hemma själv och kollar på körslaget


Kommentarer
Postat av: Okana - lyckligaste mamma till juvelen Ajdin

Hej!

Sugen på en ny bloggdesign?

För endast 50 kronor kan du få en fräsh och unik bloggdesign :)

Är du intresserad är det bara att skicka ett mail till [email protected]

I mailet kan du skriva om alla dina önskemål, vilka färger, vilken text, typsnitt mm du vill ha. Vill du ha bilder bifogar du dessa.



Ha en skön dag :)

2009-10-18 @ 09:55:07
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0