7 december

Jobbar och sliter hinner knappt med något nu för tiden känner jag, trött är jag ständigt med.
Men tröttheten blir väl bättre bara man känner sig lite säkrare på jobbet.
Allis växer så det knakar och pratar på så mycket, en hel del förstår man men en massa ord som man inte har en anning om vad som betyder kommer så klart oxå.
Hon är ju bara 1½ så allt ska ju inte vara solklart för mamma att förstå hehe.


Idag har jag varit iväg och klippt mig, känns skönt att blir av med allt hår, känner mig flera kilo lättare.
Sedan åkte vi hem till Lina och och tillbringade resterande av dagen där, vilket uppskattades av Allis som tycker att Lina är en riktig lektant hehe.
Självklart spexade hon en hel del för Lina och ville visa sig på styvalinanan. Men hon var inte blyg och tillbaka dragen som hon annars kan bli ibland. Vilket kändes väldigt skönt, så där hittade vi en potensiell barnvakt hehe

Hästarna hålls igång av medryttarna, kör sigge lite emellanåt det är vad som hinns med nu för tiden.
Men ska ta tag i alla nu i december, har lite funderingar om hästarna men inget som jag känner att jag vill dela med mig här förens jag bestämt mig helt.



skit taskig kvalitet men det är allis som är ute och går i skogen


Sabonne klarar av att bära två ryttare och accepterar det snällt


Jag i nya frisyren inte världens bästa bild på mig men det bjuder jag på
visst blev det snyggt!




Kommentarer
Postat av: Maria

Va snygg du blev i håret! Hoppas allt e fint med er? kram

2009-12-09 @ 14:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0