7 december

Jaha då är dagen i full gång, har släppt ut hästarna och mockat och gjort klart.
Känns lite konstigt fortfarande att ha så kort hår men man vänjer sig väl sakta men säkert.

Allis sov som en stock hela natten precis som jag trodde, både N och jag uppskattade verkligen att få sova en hel natt. Kanske ska åka till Lina varje kväll och "rasta" av henne hehe.

Allis har verkligen börjat fatta det där med chokladkalendern hehe, på morgonen springer hon iväg till köksbänken och pekar på den, vill inte vänta någon längre stund på att mamma eller pappa ska hinna öppna luckan lite, ser så sött ut. 
Niklas och Allis är iväg och hämtar ett paket som jag beställt från arcticshop ska bli mumsigt.

Börjar jobba klockan två, men det känns inte så farligt när vädret är som det är. Måste bara fixa till håret så det blir lika fint som Lina gjorde iordning det igår.

Igår vart syrrans hund attackerad när han var hos mamma av morsansgrannes hundar. Inte alls kul en massa bitsår överallt och 7 stygn i bröstkorgen på stackaren.
Har man stora hundar så tycker jag man måste ha koll på dom, eller iaf ta ansvar för dom när det inte är första gången dom ger sig på en annan hund.
Nog om det.

Nej nu kom Niklas hem så nu blir det att käka lite rökt torkat renkött mums....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0