14 december

Varför känns det inget roligt längre, hästarna känns mest som en belastning då jag aldrig hinner med dom, förutom att mocka och ge dom mat så klart. Jag jobbar så mycket att Allis blir helt överlycklig när hon ser mig och bara hänger i mina byxben. Sambon stökar ned en massa men städar inte ett skit, visst låter mitt liv roligt. Det känns inte så just nu, känner mig ledsen och deppig, för det saknas en person i våran familj och det känns alltid jobbigt när jul närmar sig, kommer vara hemskt den 21a januari, tänk han skulle ha blivit tre hela år... saknar honom så det gör ont. Vill bara ha tillbaka min son, skulle ha gett mitt liv för att skulle fått leva. Gustav är helig för mig, man kastar inte fram honom för att såra mig, man snackar inte skit om Gustav. Att visa människor inte fattar det. Du kan inte såra mig mer, för jag lider hela tiden varje dag. Hoppas du inte tror att du kan komma och be om ursäkt senare för hos mig har du gjort bort dig, du kommer ALDRIG bli förlåten för dom orden du skrev till mig!



Mammas älskade Ängel




Mammas lilla Princessa


Kommentarer
Postat av: Pia

Kram <3

2009-12-16 @ 22:28:05
Postat av: sophie

Jag har just nu en tävling på min blogg i samarbete med Ping Pong Barnkläder, jag har valt ut 3st klädesplagg och ett par skor du får välja mellan. Det enda du behöver göra är att länka till tävlingen på din blogg + skriva en motivering varför just du ska vinna.



Jag följer dig gärna via bloglovin, om du vill göra detsamma.

2010-04-15 @ 13:25:55
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: sophie

åh jag ber så hemskt mycket om ursäkt! jag var för ivrig :(

2010-04-15 @ 13:26:44
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kika in på min blogg och tävla om en Lyxig Goodiebag fylld med fina kropp- och skönhetsprodukter. Bara en busenkel tävling men två lyckliga vinnare. Ta din chans och kamma hem en Goodiebag!

Nedan har du direktlänken till tävlingen

http://chicmommy.blogg.se/2010/may/frack-tavling-vinn-lyxgoodiebag.html#comment

Lycka till!

2010-05-12 @ 11:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0