24 augusti

Idag har varit en positiv dag i mitt liv.

Imorse när jag vaknade hade jag en sådan lust att rida. Ja ni läste rätt... Så snabbt på med kläder och skynda sig ut till stallet innan lusten hann försvinna.
Plockade in Sabonne och sadlade honom, då började ångesten och rädslan komma smygande "ska jag verkligen" och allt sådant där. Man står och letar fel på hästen, hmm ser han inte lite halt ut, han kanske har feber.
Men inget sådant fanns ju att finna på min häst så det var bara att tränsa honom och ge sig ut i hagen.
Med hjärtat i halsgropen hoppade jag upp, och det gick hur bra som helst. Red bara ett varv men ändå, för er som vet hur rädd jag har varit så är det ett stort steg i rätt riktning.

Sedan blev det lite gos med Allis och efter hennes middagslur blev det att åka till Marieberg.
Handlade en fotölj till Allis på babyproffsen, den sitter hon i nu och känner sig så stolt.

Sprang även in på jobbet där man fick ett spännande förslag som är värt att tänka över. Berättar när jag bestämt mig helt och allt är klappat och klart.

Nej nu ska jag gosa lite med lillan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0