21 augusti

Ångest det är det ordet som bäst beskriver min sinnesstäming när jag måste shoppa kläder åt mig själv.Helst vill jag vara ensam, svetten bryter fram och jag börjar hyperventilera. Men idag trotsade jag min ångest och lyckades faktiskt köpa ett par jeans, kände att det var dags att sluta med mammakläderna nu hehe.
Var även inne på systemet och köpte lite dricka till imorgon.
har bestämt att det kommer att bli skit kul imorgon.
Det kommer bara åka med personer som verkligen vill ut och festa. Och chaufför är ordnat.
Nu kommer snart en tjej och ska provrida Sabonne, undra om man skulle kränga på sig ridbyxorna och kanske hoppa upp på honom själv heheh.
får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0