5 Augusti

Är inne en snabbis och tar lite att dricka och passar på att blogga under tiden.
Vilket väder vi har idag, man blir svett så fort man ska göra något.
På förmiddagen gjorde jag klart hagen och släppte ut dom stora i den, Sigge får stå inne medans dom är där för jag är lite rädd att han ska få fång annars.¨
Niklas kom hem just när hästarna skulle ut i hagen.
När dom väl var ute så bad jag honom att hjälpa mig flytta gungställningen och det fick jag hjälp med under protest.
Är så trött på att inte få någon hjälp här hemma utan allt bara kretsar runt bilarna, och inte nog med det så har han mage att klaga på MIN attityd! Man kan ju inte bli annat än förbannad.
Nej nu ska jag ut och klippa gräsmattan för NÅGON måste ju göra det, ska bli skönt att börja jobba och komma hemifrån lite. För just nu är jag så trött på mitt liv som man kan bli. Min sambo verkar ju inte förstå att jag mår dåligt över andra grejor som händer i mitt liv just nu. Utan bara sparkar på den som redan ligger.
Nej nu är det slut på klagandet, för nu måste jag som sagt ut i det fina vädret igen och klippa gräs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0