18 Augusti

Denna dag har verkligen inte varit något att hurra över.
Har feber sedan 3 dagar tillbaka som inte ger med sig, skulle väl egentligen behöva vila och bara få ta det lugnt.
Men när ska det hinnas med, inte under denna livstid iaf.
Trodde faktiskt att jag skulle kunna få ta det lite lugnt idag, men icke. Niklas drog till Göteborg och hämtade bilen han köpte i söndags (ja han var i göteborg då med).
Blev riktigt förbannad när han skulle ha MIN bil idag, jag bara jaha och vad ska jag åka i. Nej han tycker att jag kan klämma in unge och hund i en pickup eller ta raggarbilen.
Men det tänker jag inte göra, så det har blivit att stanna hemma idag.
Allis känner av att jag inte är helt på topp och är trotsigare än vanligt, eller om det är mitt tålamod som är mindre jag vet inte jobbigt är det iaf.
Sedan är det gubbdagis här varenda kväll.Både min och Niklas pappa är här och åker inte hem förens klockan är runt 10 halv elva på kvällen.Privatliv vad är det?

Sedan blir det ju inte lättare när dom lägger sig i precis ALLT hela tiden.

Nej nu kommer alla gubbarn snart hit igen så det är bara klistra på sitt fejkleende och bita ihop

Kommentarer
Postat av: Pia

Men du pigga på dej nu snart Lördag ju ;)

O slå näven i bordet kanske??

Ska Allis börja dagis?

Kram

2009-08-18 @ 21:23:59
Postat av: Anonym

Lena o jsg kommer ihop vet ej hur

2009-08-20 @ 20:19:05
Postat av: Anonym

Lena kör till dej tydligen

2009-08-20 @ 22:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0