13 augusti

Idag åkte hela familjen iväg till Askersund för att kolla på djuren i hembygdsgården, mest för att Allis skulle få komma ut lite. Fick jaga henne, hon ska ju inte hålla min hand utan gå helt själv och sedan springer hon allt hon orkar iväg åt något annat håll. Träffade på en gammal klasskompis från gymnastiet och det bestämdes att hon skulle komma och hälsa på imorgon.
Efter en massa bus och lek så åkte och åt, blev pannkakor för mig och ärtsoppa och lite av mina pannkakor för allis, Niklas åt något kotlett.
Har ju alltid velat gå in i barnbutiken i Askersund men det har ju aldrig funnits tid till det. Men idag passade jag på att tvinga in Niklas. Blev handlat lite kläder, men jag tyckte inte det fanns så himla mycket faktiskt.
Efter det hoppade vi in på leksaksaffären och kom ut med en leksaksgräsklippare och en ask "Knubbisar" tjocka kritor.
 Nu är vi hemma igen och en liten tjej ska få sova någon timma då hennes middagsvila bara blev en halvtimma idag.
Men det går ju inte att låta henne sova allt för länge för då kan hon ju inte sova inatt.


kläderna jag köpte idag


gräsklipparen blev en riktig succe här hemma. kritorna har vi inte provat ännu


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra vi blev lite osäkra här verkligen inte meningen men självklart tar vi det mellan oss.... Kram

2009-08-15 @ 22:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0