12 augusti

Idag är det fullt upp, Lena var här på förmiddagen satt och snackade lite.
Snart kommer J och A och ska rida Sigge, ända gången jag verkligen MÅSTE vara ute, japp då är det klart att det spöregnar *hmm undra vart jag lagt regnjackan* kommer självklart bli genomblöt.
Någon gång under eftermiddagen skulle E komma och rida Sabonne.
Nej nu är det dags att dra på sig lite regnkläder och ge sig ut i det fina vädret.

blir irriterad över att man inte ens kan höra av sig när man gjort upp något, hoppas rätt person tar åt sig!


Kommentarer
Postat av: Pia

Jag hoppas det inte är oss du syftar på för vi hade inte bestämt att vi skulle ta med hästen upp helt o hållet o eftersom det körde ihop sej med trasig dator oså fanns ingen tid sen vad Lena bestämt det är inget jag vet något om förutom att hon sa att vi skulle höra av oss OM vi ville ha transporten vilket vi inte ville

2009-08-15 @ 13:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0